Feedback als marketingtool

Wie zijn je fans? Wie zijn extreem tevreden over de opleiding? En wie heeft welk vervolg nodig? EduRate zorgt ervoor dat je een duidelijk beeld krijgt van de waardering van de deelnemers voor de geboden opleidingen, maar geeft je tegelijkertijd de mogelijkheid om (in de toekomst) wederom van toegevoegde waarde te zijn met het aanbod in opleidingen. 

Op zoek naar de promotor

De NPS is een weergave van hoe enthousiast jouw deelnemers zijn over de gevolgde training. Een echte promotor is namelijk zo enthousiast dat hij/zij jullie aanbeveelt aan vrienden/familie/collega’s en of kennissen. Voor de organisatie geeft het cijfer inzicht in het verloop van de populariteit van de organisatie en haar trainingen.

Een cijfer blijft echter een cijfer. Wat kan je hiermee? EduRate zorgt ervoor dat je met de verschillende deelnemers in contact blijft en kan er zelfs voor zorgen dat je de volledige doelgroep (criticasters, passief tevredenen en promoters) kan segmenteren. Deze segmentatie kan worden gebruikt om verschillende marketingactiviteiten hierop aan te sluiten

Vervolg(kansen)

Hoe kan je de deelnemer in het vervolg van zijn/haar carrière nog het beste ondersteunen? Waar heeft hij/zij behoefte aan in de toekomst? Dankzij EduRate laat je de deelnemer zien wat jij voor hem/haar in de toekomst kan bieden. In combinatie met de segmentatie kan je dus ècht gericht marketing bedrijven.